מתנות בעיצוב אישי

מתנות בעיצוב אישי

מתנות בעיצוב אישי

באתר SHASHAGIFTS תמצאו מגוון מתנות מדליקות שיספקו לכם בדיוק את מה שאתם צריכים בבחירת המתנה המושלמת: מתנה פונקציונלית, ייחודית ומעוררת רגש, שלא תמצאו באף מקום אחר! אנו מספקים את המערכת הייחודית בישראל להזמנת חולצות מודפסות ומוצרי הדפסה בייצור אישי עם התאמה מלאה מאפס עד לרמת בחירת הבד, הצורה, הגודל, הצבעים, ההדפסה ועוד. תוכלו להזמין אונליין מתנות בעיצוב אישי לפי בחירתם מבין מאות מוצרים שונים ודוגמאות שונות שתוכלו לבחור מהן או לשלוח דוגמה משלכם להדפסה. 

מתנה לבן/בת הזוג ליום ההולדת:

בין ההצעות הטובות ביותר שלנו במסגרת מתנה לזוגות או לבני/בנות הזוג תוכלו לדפדף בקטלוג במגוון מוצרים שונים ומדליקים שיוכלו לשמש אתכם למגוון צרכים וגם להוות את המתנה המושלמת. תוכלו לבחור מבין חולצות, כובעים, מגבות חוף, לונגים לים, שמיכות, סינרים, ספלים, תיקים, כיסוי לדרכון, גרביים ועוד. 

מתנות ליום נישואין/אהבה:

לקראת יום האהבה או יום הנישואין כדאי לחשוב על מתנה מדליקה ומיוחדת שתוכלו להעניק לבן/בת הזוג שלכם. המתנה לא חייבת להיות יוקרתית במיוחד, אלא בעיקר כדי לפנק אותו/אותה כדי להראות הערכה ושחשבתם עליהם. עבור רבים העובדה שחשבתם עליהם והייתה לכם כוונה טובה זה יותר חשוב מהמתנה עצמה. תוכלו לבחור מתנה מיוחדת בהתאמה אישית מבין מגוון אפשרויות מדליקות. יש אפילו קטגוריה המתאימה של מתנה לזוג נשוי או מתנות ליום האהבה. החל מכריות פרצוף שמשגעות את המדינה, דרך מתנות מדליקות המתאימות לשני בני הזוג ומשלימות אחת את השנייה ועד למתנה ייחודית לגבר או לאישה לבחירתכם מבין מגוון אפשרויות באתר.

מתנות מודפסות בהתאמה אישית ללידה:

כשתינוק/ת חדשים מגיחים לעולם זוהי המתנה הטובה ביותר שהאם יכולה לקבל, אולם מצידכם תוכלו להעניק מתנות מדליקות ומיוחדות שאפילו ירגשו יותר את האם הטרייה. מתנה ללידה בהדפסה אישית תוכלו למצוא אצלנו ב SHASHAGIFTS כמו למשל חולצות מודפסות לאם הטריה, כריות פרצוף מדליקות ואולי אפילו מגבות ומוצרים שונים שיכולים להיות שימושיים בשלב מאוחר יותר לרך הנולד. 

לפרטים נוספים תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו ונשמח לעמוד לשירותכם.

קנה עכשיו